شارك

موقع قريه النزهه بيتش راس سدر

تقع قريه النزهه بيتش فى الكيلو 165 على طريق القاهره شرم الشيخ السياحى و التى تبعد عن نفق الشهيد احمد حمدى ب 38 كيلو و تبتعد 45 كيلو من مدينه راس سدر و التى تتميز بقربها من مدينه القاهره حيث تبعد عن القاهره ب 90 دقيقه فقط  فالقريه تتمتع ب موقع استراتيجى قريب من جميع الاماكن و سهل الوصول اليها .

مميزات قريه النزهه بيتش راس سدر

تمتد القريه على مساحه 200 فدان و التى تتميز بأطلالتها على البحرالاحمر مباشره بشاطئ يبلغ عمقه حوالى 600 متر و طوله 1200 متر مقسمه الى وحدات سكنيه بمساحات مختلفه كلها تطل على البحر من جميع الجهات كما تتمتع بمساحات خضراء  ليشعر الافراد بالراحه التامه ,كما تحتوى القريه على عدد كبير من حمامات السباحه الكبيره للكبار و الصغار و مجموعه من الشواطئ الجميله ذو رمال ذهبيه و مياه تتمتع بقدر عالى من النقاء بالاضافه الى شاطئ خاص للسيدات , اكوا بارك للكبار و الصغار و العاب مائيه أمنه. تحتوى قريه النزهه بيتش راس سدر على فندق ذو خدمه فندقيه عاليه , مركز للانشطه المائيه , مطاعم و كافيهات عالميه , صالات واسعه لممارسة مختلف الالعاب الرياضيه ( كره قدم , جولف , سله , طائره ) منطقه امنه لالعاب الاطفال , تراك مجهز للخيول , نادى صحى مجهز , يخت مارينا , كما  تهتم قريه النزهه بيتش بالحراسه و الامان لدى الافراد لذلك تتمتع بالحراسه 24 ساعه .تحتوى القريه ايضا على احتياجات الفرد المتكامله ليتمع الفرد بالرفاهيه الكامله .

معلومات عن الوحدات السكنيه فى قريه النزهه بيتش راس سدر

تتميز القريه بتنوع وحدتها السكنيه فيوجد بها فيلات , بنتاهاوس , و شاليهات بمساحات متعدده لمواجهه كافه الاحتياجات . تحتوى النزهه بيتش على :

– شاليهات بالحديقه تتراوح مساحتها من 55 الى 105 متر

– شاليهات تتراوح مساحتها من 56 الى 120 متر

– بنتا هاوس من  100 متر الى 150 متر

– فيلات بمختلف المساحات قد تصل مساحتها الى 200 متر

اسعار قريه النزهه بيتش راس سدر

تبدا اسعار الشاليهات فى النزهه بيتش راس سدر من  500000 جنيه و اسعار الفيلات 30000000 جنيه

طرق الدفع و كيفيه السداد فى النزهه بيتش راس سدر

توفر قريه النزهه بيتش نظام مريح للسداد لكل الافراد حيث يتم دفع 10 % مقدم و تقسيط باقى المبلغ على مده طويله قد تصل الى 6 سنوات بدون اى فوائد

للاستفسار و التواصل :

01024240305